
"You staff baru TUAH ke?" - RIZQ HAIQARL "Ya, encik." - HUMAIRAH Perkenalan yang tanpa diduga itu mengundang tanda tanya pada diri Humairah. Mentelah lagi bila mendapat bos macam Rizq itu. "Saya tak sempat nak ucap terima kasih tadi, encik." "Terima kasih? I cuma bagi you kopi dan gula aje tadi." "Encik bagi saya duit dekat bawah tadi." "I bagi you duit tu untuk buat kereta you tu. Bukannya duit nafkah!" - RIZQ Kadang-kadang Humairah tidak faham dengan maksud kata-kata bosnya itu, yang dirasakannya ada maksud tersembunyi. Tapi apa dia ya? Bila Rizq tiba-tiba menyampaikan hasratnya, dia pula yang jatuh pengsan! Mestilah. Baru sehari jumpa, lelaki itu sudah ajak bernikah! Apakah hubungan antara mereka berdua sebenarnya atau selama ini Humairah yang amnesia?